basapolymer

کفپوش اپوکسی و رزینی بساپلیمر

basapolymer

کفپوش اپوکسی و رزینی بساپلیمر

  • ۰
  • ۰

گروت اپوکسی چیست؟ | کاربرد و مزایا

رزین‌های اپوکسی به دلیل خواص مکانیکی برجسته، استحکام چسبندگی بالا، مقاومت حرارتی خوب و مقاومت الکتریکی بالا،  کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها استفاده از آن بعنوان گروت است.

برخلاف سایر گروت‌ها، گروت اپوکسی از رزین ساخته می‌شود، فوق العاده با دوام و کاملاً نفوذ ناپذیر و غیر متخلخل است. بنابراین گروت‌های اپوکسی، طیف وسیعی از مزایایی را ارائه می‌دهند که می‌تواند کاربردهای مختلفی را پوشش دهد.

بساپلیمر در این مقاله به معرفی گروت اپوکسی و مزایای آن پرداخته است.

گروت اپوکسی چیست؟

گروت اپوکسی یک محصول منحصر بفرد شامل: هاردنر، رنگدانه، رزین اپوکسی و پرکننده است. یک ملات بسیار قدرتمند است که از نظر کیفیت و مقاومت در مقایسه با همه گروت‌های پایه سیمانی بهتر عمل می‌کند. این محصول حالت روان ندارد، شُره نمی‌کند و به همین دلیل در کلیه سطوح افقی، عمودی و بالاسری قابل‌ استفاده است.

از آنجایی که ملات‌ها و بتن‌های ساختمانی معمولی برای نصب و تثبیت ماشین آلات صنعتی و تجهیزات عظیم مهندسی گزینه مناسبی نیستند، از گروت‌های اپوکسی غالباً برای این امر استفاده می‌شود.

پارامترهایی چون: مقاومت فشاری، خمشی و کششی هنگام اجرای عملیات ساختمان، اهمیت زیادی می‌یابند؛ زیرا این سازه‌ها، نیروهای فشاری زیادی را به تکیه گاه‌ها، به صورت فشاری و کششی و خمشی وارد می‌کنند و لازم است که برای این گونه سازه‌ها از گروت مناسب استفاده شود.

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • basapolymer basapolymer

اپوکسی

گروت

گروت اپوکسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی