basapolymer

کفپوش اپوکسی و رزینی بساپلیمر

basapolymer

کفپوش اپوکسی و رزینی بساپلیمر

  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از کفپوش های اپوکسی ارائه کنیم، می‌توان گفت کفپوشی است شامل چند لایه، که به ضخامت 2 تا 3 میلی متر روی هر سطحی از جمله: بتن، سرامیک، سنگ و… اجرا می‌شود.

کفپوش اپوکسی بصورت دو جزئی، از مخلوط رزین اپوکسی و یک عامل سخت کننده تشکیل می‌شود و پس از اجرای لایه‌ها و خشک شدن، پوششی شبیه به سنگ روی سطح ایجاد می‌کند. این کفپوش؛ سطحی با دوام بالا، ساده تمیز شونده، مقاوم در برابر فشار مکانیکی و شیمیایی ایجاد می‌کند.

بسته به نوع و حجم ترافیک رفت و آمد، وهمچنین نحوه نظافت و نگهداری؛ کفپوش اپوکسی شما 5 تا 20 سال دوام خواهد داشت.

از دیگر مزیت‌‎های این کفپوش می‌توان به سرعت بالای نصب و اجرای آن در متراژهای بالا اشاره کرد. متریال کفپوش اپوکسی، بصورت مایع بوده و نصب آن بصورت یکپارچه انجام می‌گیرد. بنابراین در متراژهای بالا، مشکلاتی نظیر برش دادن کفپوش یا تراز کردن کف وجود ندارد.

کفپوش بیمارستان بساپلیمر از پرکاربردترین سیستم‌های کف سازی در بیمارستان‌ها است زیرا تمام مشخصات بالا را برآورده می‌کند. بیشترین خطر در بیمارستان ها سر خوردن و سقوط است. پوشش‌های کف اپوکسی با افزودن مقاومت در برابر لغزش این خطر را کاهش می‌دهند. این نوع کفپوش همچنین محیطی عاری از میکروب و عفونت‌های بیمارستانی را فراهم می‌کند. پوشش‌های کف اپوکسی در اتاق‌های عمل و بخش‌ها، حمام‌ها و فضاهای مشترک عملکرد خوبی دارند، به راحتی نظافت می‌شوند و در برابر مواد شوینده مقاومت بالایی دارند.

  • ۰۱/۱۰/۱۲
  • basapolymer basapolymer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی