basapolymer

کفپوش اپوکسی و رزینی بساپلیمر

basapolymer

کفپوش اپوکسی و رزینی بساپلیمر

  • ۰
  • ۰

انواع کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی - خرید اپوکسی

کفپوش رزینی (Resin Flooring)، پوششی پلیمری برای کف است که با توجه نوع رزین بکار رفته در آن دسته بندی می‌شود.کفپوش اپوکسی، کفپوشی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی می ‌باشد که قابلیت اجرا شدن در چند لایه، بر روی سطوح مختلف مانند سنگ، بتن و موزاییک را دارد.

 

انواع کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی (Epoxy Flooring) رایج ترین نوع کفپوش در کاربری های مختلف است.

البته انتخاب نوع کفپوش به عوامل متفاوتی بستگی دارد و توجه به آن ها یکی از مراحل مهم خرید و اجرای کفپوش است. (برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص عوامل تاثیرگذار بر خرید کفپوش، بخش راهنمای خرید کفپوش را مطالعه کنید.)
از کفپوش اپوکسی با توجه به کاربری آن می توان در 1) صنایع داروسازی 2) صنایع غذایی و لبنی 3) نفت، گاز و پتروشیمی 4) بیمارستان ها و مراکز بهداشتی 5) پارکینگ ها و مراکز تجاری 6) مراکز صنعتی و انبارها 7) صنایع دریایی 8) صنایع هوایی و 9) مصارف مسکونی استفاده کرد. همچنین به طور ویژه با در نظر گرفتن شرایط محل مورد نظر، کفپوش اپوکسی با ویژگی های خاصی نظیر آنتی استاتیک و آنتی باکتریال بودن در طرح ها و رنگ های مختلف نیز، تولید می شود.

(برای دیدن رنگ ها و طرح های محصولات به بخش راهنمای رنگ بندی مراجعه کنید.)
 

مزایای کفپوش اپوکسی

ویژگی مهم کفپوش های رزینی، قابلیت اجرای آن به صورت یکپارچه و بدون درز است. عدم وجود درز و زاویه نود درجه با دیوار، باعث سهولت در شست و شو و نظافت کف در محیط های بهداشتی مانند بیمارستان ها و داروسازی ها می شود.

کفپوش اپوکسی از سطح زیرین خود دربرابر سایش و فرسایش محافظت می کند، مقاومت مکانیکی و تحمل بار بالایی دارد و دربرابر اسید، قلیا و مواد شیمیایی مقاوم است. ظاهر مدرن، تنوع در رنگ بندی و طرح های کفپوش اپوکسی از یک سو و از سوی دیگر قابلیت رنگ آمیزی، خط کشی و علامت گذاری کف بدون تغییر متریال، توجه معماران داخلی و شرکت ها را به خود جلب کرده است. تهیه بهینه مواد اولیه با توجه به متراژ، باعث کاهش دور ریزهای پلیمری، آسیب کمتر به محیط زیست و کم شدن هزینه های جانبی برای کارفرمایان شده است.
 

نگهداری از کفپوش اپوکسی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر طول عمر کفپوش، نحوه نگهداری و نظافت آن است. در نگهداری از کفپوش اپوکسی نسبت به اقدامات زیر توجه لازم را داشته باشید:
• در صورت امکان، نظافت با شوینده های مخصوصی که شرکت تولید کننده در اختیارتان می گذارد، انجام شود.
• جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش، از کشیدن اجسام سنگین و بزرگ بر روی کف خودداری کنید.
• کفپوش اپوکسی در معرض تغییرات ناگهانی دما قرار نگیرد.
• قبل از استفاده از مواد شیمیایی، جدول مقاومت شیمیایی چک شود و در صورت ریختن مواد شیمیایی بر روی کفپوش، نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید.
 

اجرای کفپوش اپوکسی

همان طور که قبلاً ذکر شد، کفپوش های رزینی در چند لایه اجرا می شوند و مقدار مواد اولیه موردنیاز با توجه به ضخامت کفپوش و متراژ تعیین می گردد.

در ادامه بخوانید :

نصب و اجرای کفپوش اپوکسی

 

تعمیرات کفپوش اپوکسی

یکی از مزیت های کفپوش اپوکسی قابلیت ترمیم آن است. در صورت بروز هر گونه ترک یا شکستگی، باید نسبت به ترمیم آن فوراً اقدام کرد. روش های ترمیم با توجه به نوع خرابی انتخاب می شوند. بنابراین، بهتر است در صورت بروز هر گونه خرابی با شرکت تولید کننده کفپوش تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت کفپوش اپوکسی

تعیین قیمت کفپوش ها به عوامل متعددی از جمله، نوع کاربری، شرایط کف، متراژ و ضخامت کفپوش بستگی دارد. بنابراین با توجه به عوامل ذکر شده، بازه قیمتی متفاوتی برای کفپوش اپوکسی وجود دارد. بطورکلی قیمت کفپوش پلی یورتان از 70 هزارتومان تا بالای 350 هزار تومان به ازای هر مترمربع است. می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی با شرکت پساپلیمر تماس  حاصل فرمایید.می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی با شرکت پساپلیمر تماس  حاصل فرمایید.


شرکت بساپلیمر با در اختیار داشتن تیمی متخصص، مواد اولیه با کیفیت و در نظر گرفتن شرایط روز کشور، در طی سال ها افتخار داشته تا رضایت و اعتماد مشتریان خود را به دست آورد و پروژه های موفقی را در کارنامه کاری خود ثبت کند.

 

 

منبع : کفپوش اپوکسی

  • ۰۰/۰۶/۱۰
  • basapolymer basapolymer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی